• Kiirehdi varaamaan influessarokotusaika tai tarkista, miten saat rokotuksen ilman ajanvarausta Read more
  • Hengitystie-infektiota sairastaville sekä COVID-riskiryhmäläisille suositellaan maskin käyttöä sosiaali- ja terveydenhuollon tiloissa Read more
Etusivu » Artikkelit » Asiakkaalle » Häiriö asiakas- ja potilastietojärjestelmässä Etelä-Karjalan hyvinvointialueella on päättynyt
Etelä-Karjalan hyvinvointialueen logo PNG

Häiriö asiakas- ja potilastietojärjestelmässä Etelä-Karjalan hyvinvointialueella on päättynyt

, ,

Artikkelia päivitetty 7.2.2023 klo 15:12

Etelä-Karjalan hyvinvointialueella aiemmin tänään tiistaina ilmennyt asiakas- ja potilastietojärjestelmän häiriö on saatu korjattua ja tilanne on palautunut normaaliksi. Häiriön juurisyy on selvitettävänä.

Pahoittelemme asiakkaillemme ja henkilöstöllemme häiriön aiheuttamaa haittaa.

Artikkelia päivitetty klo 14:01

Häiriö asiakas- ja potilastietojärjestelmässä Etelä-Karjalan hyvinvointialueella on väistymässä

Etelä-Karjalan hyvinvointialueen LifeCare asiakas- ja potilastietojärjestelmässä havaittu laaja-alainen häiriö on väistymässä, mutta tietojärjestelemässä on edelleen paikoin hitautta.

Pyydämme edelleen rajoittamaan yhteydenotot tänään 7.2. päivystykseen vain kiireellisiin ja hätätilanteisiin.

Useita poliklinikka-ajanvarausaikoja on jouduttu siirtämään tältä päivältä tulevaan, pahoittelemme tähän liittyvää haittaa. Puhelinpalveluissa on myös edelleen ruuhkaa.

Tiedotamme seuraavan kerran klo 15 ja varmistamme, että potilastietojärjestelmän toiminta palautuu normaaliksi. 

Asiakas- ja potilastietojärjestelmässä laaja toimintahäiriö

7.2.2023 Klo 13:40

Lifecare asiakas- ja potilasjärjestelmässä havaittu laaja toimintahäiriö, jonka syytä ei vielä tunneta.  Häiriöt koskevat muun muassa terveys- ja hyvinvointiasemia, kotihoitoa, sähköistä asiointia ja Etelä-Karjalan keskussairaalaa.

Päivystys on ruuhkautunut ja asiakkaiden tulee varautua pidempiin odotusaikoihin. Ruuhkien välttämiseksi yhteydenottoa päivystykseen tulisi välttää, mikäli asia ei ole kiireinen tai kyseessä hätätilanne. Toimintahäiriö vaikeuttaa myös puhelinpalveluita. Vian syytä selvitellään.

Tiedotamme asiasta seuraavan kerran kello 14.00.

Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa.

Customer service