• Etelä-Karjalan keskussairaalan edessä olevalle paikoitusalueelle uudet liikennejärjestelyt Read more
  • Hengitystie-infektiota sairastaville sekä COVID-riskiryhmäläisille suositellaan maskin käyttöä sosiaali- ja terveydenhuollon tiloissa Read more
Etusivu » Artikkelit » Asiakkaalle » Väestöinfo to 14.12. klo 16 – tule linjoille kysymään ja kuulemaan kuulumiset hyvinvointialueelta
kysymysmerkkejä värillisissä palloissa

Väestöinfo to 14.12. klo 16 – tule linjoille kysymään ja kuulemaan kuulumiset hyvinvointialueelta

,

Katso tästä väestöinfon tallenne torstailta 14.12.2023!

Väestöinfossa hyvinvointialuejohtaja Sally Leskinen kertoo muun muassa hyvinvointialueen talousarviosta vuodelle 2024, taloussuunnitelmasta vuosille 2024–2026 sekä sopeutusohjelmasta seuraaville kolmelle vuodelle.

Tule kuulolle! Voit myös esittää kysymyksiä jo ennakkoon tai infon aikana – joko anonyymisti tai omalla nimelläsi. Etukäteen voit lähettää kysymyksiä tilaisuudessa vastattavaksi tai katsoa vastauksia jo kysyttyihin kysymyksiin: Usein kysytyt kysymykset ja linkki kysymysten lähettämiseen

Tilaisuus kestää arviolta noin tunnin ja päättyy klo 17. Tilaisuus järjestetään Teams Live event -tapahtumana.

Tervetuloa linjoille mukaan kysymään ja kuuntelemaan infoa maakuntamme hyvinvoinnin palveluista!

****************************************

Tarkentava ohje liittymislinkin käyttöön:

  • Jos sinulla on laitteessasi Teams-sovellus ja olet kirjautuneena siihen, se käynnistyy automaattisesti ja liityt mukaan tilaisuuteen sen kautta tai voit kirjautua omilla tunnuksillasi Teams-sovellukseen ja pääset mukaan tilaisuuteen.
  • Voi valita myös Katso sen sijaan verkossa -vaihtoehdon, jolloin Teams-asennusta ei tarvitse tehdä.

Jos sinulla ei ole ole Teams-sovellusta, klikkaa avautuvan ruudun alaosassa näkyvää Liity anonyymisti -linkkiä. Tällöin pääset mukaan ilman mitään ohjelmien asennusta ja pääset mukaan kuuntelemaan ja esittämään kysymyksiä. Alla oleva kuva näyttää punaisella nuolella klikattavan linkin kohtaa.

Katso tästä lisähje mahdollisiin tapahtumaan liittymisen ongelmatilanteisiin

****************************************

Customer service