• Kiirehdi varaamaan influessarokotusaika tai tarkista, miten saat rokotuksen ilman ajanvarausta Read more
  • Hengitystie-infektiota sairastaville sekä COVID-riskiryhmäläisille suositellaan maskin käyttöä sosiaali- ja terveydenhuollon tiloissa Read more
Etusivu » Artikkelit » Mediatiedotteet » 2.9.2024 alkaen sosiaalipalveluiden neuvonta palvelee asiakkaita puhelimitse maanantaista perjantaihin kello 9–13
toimistotyöntekijä on kuulokkeet päässä ja hymyilee

2.9.2024 alkaen sosiaalipalveluiden neuvonta palvelee asiakkaita puhelimitse maanantaista perjantaihin kello 9–13

, ,

Iso apu -palvelukeskuksen sosiaalipalveluiden neuvonnan ja aikuissosiaalityön palvelunumero 05 352 2370 palvelee asiakkaita maanantaista 2. syyskuuta alkaen pysyvästi maanantaista perjantaihin kello 9–13 välisenä aikana.

– Jouduimme lyhentämään sosiaalipalveluiden neuvonnan puhelinpalveluaikaa heinäkuussa henkilöstövajeen aiheuttaman ruuhkatilanteen vuoksi, ja nyt olemme todenneet asiakaspalvelun kokonaisuuden toimivan aikaisempaa paremmin – siksi otamme kello 9–13 palveluajan pysyvästi käyttöömme, kertoo toimintakyky- ja hoivapalvelujen johtaja Irina Snellman hyvinvointialueelta.    

Puhelimitse asioidessa kannattaa muistaa takaisinsoittomahdollisuus – eli asiakas voi halutessaan jättää takaisinsoittopyynnön.

Myös digitaalisen asiointipalvelun kautta voi jättää helposti soittopyynnön.

Ohje soittopyynnön jättämiseen eAsioinnissa

Mene eAsiointiin

  1. Valitse organisaatio: Etelä-Karjalan hyvinvointialue
  2. Valitse yksikkö, esimerkiksi sosiaalipalveluiden asioissa:
    Ikääntyneiden ja työikäisten sosiaalipalveluiden neuvonta
  3. Täytä oma nimesi ja puhelinnumerosi
  4. Valitse toivomasi yhteydenottoaika

Lisätietoja:

Irina Snellman, toimintakyky- ja hoivapalvelujen johtaja, p. 040 358 9224, [email protected]


Tiedotetta muokattu:

4.9.2024 klo 15:40: Sana ensineuvo korvattu tekstissä sanalla neuvonta

5.9.2024 klo 10:30: Takaisinsoittomahdollisuus-kohtaa korjattu: Puhelimitse asioidessa kannattaa muistaa takaisinsoittomahdollisuus – eli asiakas voi halutessaan jättää takaisinsoittopyynnön.

Alkuperäinen teksti: Puhelimitse asioidessa kannattaa muistaa takaisinsoittomahdollisuus – eli asiakas voi halutessaan jättää viestin ja odottaa takaisinsoittoa. Jos puhelinpalvelussa on ruuhkaa, seulovat asiakaspalvelijamme viestejä kiireellisyyden mukaan ja soittavat asiakkaille takaisin.

Customer service