Imatralla Honkaharjun hyvinvointiasemalla alkaa 17. maaliskuuta remontti, joka kestää arviolta kaksi viikkoa. Remontin aikana asiointitiski on suljettu. Asiakaspalvelu ja hoidontarpeen arvio tapahtuvat pääaulassa arkipäivisin huoneissa 1 ja 2, iltaisin ja viikonloppuisin huoneissa 1 ja 3.

Remontoimalla hyvinvointiaseman asiakaspalvelupistettä parannamme asiakkaiden tietoturvaa ja yksityisyydensuojaa.
Enni Tolonen, palveluesihenkilö
Asiointitiski poistuu käytöstä perjantaina 14.3. tai lauantaina 15.3., mikä voi myös hetkellisesti hidastaa asiakaspalvelua.
Remontti voi näkyä asiakkaille hyvinvointiaseman toiminnan osittaisena hidastumisena – remontin ääniä ja ahtautta aulassa voi myös muutostöiden takia esiintyä.
Pahoittelemme remontista mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.
Asiakkaita kehotetaan ottamaan yhteyttä ensisijaisesti digitaalisesti (Ekhva.fi > Kirjaudu eAsiointiin) tai puhelimitse.
Hyvinvointiasemien keskitetty puhelinpalvelu ma-pe klo 7–20 puh. 05 352 7260. Kiireettömissä asioissa voit jättää myös soittopyynnön klo 7–14 välillä. Päivystyksellisissä asioissa ota yhteys ensin päivystysapuun puh. 116 117.
Lisätietoja:
Enni Tolonen, palveluesihenkilö, puh. 040 651 3074, [email protected]