• Etelä-Karjalan keskussairaalan edessä olevalle paikoitusalueelle uudet liikennejärjestelyt Read more
  • Hengitystie-infektiota sairastaville sekä COVID-riskiryhmäläisille suositellaan maskin käyttöä sosiaali- ja terveydenhuollon tiloissa Read more
Etusivu » Palvelut (Alatunniste) » Hammashoito » Kerralla enemmän-vastaanottomalli

Kerralla enemmän -vastaanottomalli

  • ​​​Oletko varaamassa aikaa hammashoitolaan ja asiasi ei ​ole kiireellinen (tarkastus, paikkaus, hammaskiven poisto)?
  • Voitko tulla hammashoitolaan joustavasti tunnin sisällä?
  • Entä voitko jäädä tarvittaessa hoidettavaksi kerralla pidemmäksi aikaa?
  • Omistat matkapuhelimen, johon voidaan lähettää tekstiviesti.​
  • Aikuiset asiakkaat voi​vat varata uudenlaisen joustavan tarkastusajan Imatran hammashoitolaan.
Ajanvaraus
  • ​Soita hammashoidon ajanvaraukseen: puh. 05 352 7059
  • Jos haluat joustavan palveluajan, saat sovitulle päivälle tunnin ajanjakson, jolloin sinun on oltava tavoitettavissa ja valmis tulemaan hammashoitolaan.
  • Muista pitää myös matkapuhelin päällä ja valmiudessa ottamaan tekstiviestit vastaan sekä alueella, jossa puhelinverkko toimii.
Vastaanotolla 

Samalla käyntikerralla hammaslääkäri voi paikata hampaan/hampaita ja suuhygienisti poistaa hammaskiveä sekä kerrata kotihoitoa. Kunakin päivänä käytettävissä oleva henkilöstön määrä vaikuttaa potilaille tehtävien toimenpiteiden määrään, sillä suun terveydenhuollossa ei ole käytettävissä varahenkilöstöä. Kunkin päivän potilaat pyritään hoitamaan henkilöstön poissaoloista huolimatta peruuttamatta potilasaikoja.

Uusi malli ei kuitenkaan sovi asiakkaille, jotka esimerkiksi tarvitsevat esilääkitystä, haluavat ajan tietylle hammaslääkärille tai suuhygienistille tai ovat erikoishammashoidon asiakkaita (mm. oikomishoito, kliininen erikoishoito tai suukirurgia).

Vastaanotolla tehtävän tutkimuksen perusteella sovimme, mitä käynnin aikana tehdään ja arvioimme hoitokäynnin vaatiman ajan.

Jos tarvitset paljon perushoitoa, kuten paikkauksia ja hammaskiven poistoa, joudumme mahdollisesti varaamaan uuden hoitoajan. Kerralla enemmän- vastaanottomallissa hoito järjestyy aiempaa vähemmillä hoitokäynneillä.

Maksut

Asiakas maksaa tehdyistä hoidoista normaalit käynti- ja toimenpidemaksut.
 

Customer service